Marknadsförsäljarna kan välja platser enligt följande:

Alla platser är ca 2 x 2 meter. Det finns möjlighet till el på ett antal platser och det kostar 5 euro.

-Plats inne i skolan 25 €

-Plats inne i skolan med el 30 €

-Plats inne i skolan med bord 40 €

-Plats inne i skolan med bord och el 45 €

-Plats utomhus 25 €

-Plats utomhus med el 30 €

*

Försäljare: Platserna bokas och betalas helst i web-butiken via denna länk, https://ikfalken.tapahtumiin.fi/sv/

Sista anmälningsdagen är 19 november. Platser som bokas efter 19 november kostar 50 % mera. Ingen återbetalning vid avbokning.

De som vill ha bankgiro får ta kontakt med Mathias Henriksson före 19 november.

tfn. 040-5195674 eller e-post: mathias.henriksson@ikfalken.fi

*

Dörrarna till skolan öppnas kl. 8 på lördagsmorgonen. När man lyft in sina produkter bör bilarna ovillkorligen flyttas till en skild parkeringsplats.

Lotterier är förbehållna arrangörsföreningen IK Falken. Föreningen säljer gröt och kaffe under marknaden.

På julmarknadens Facebooksida får försäljarna göra reklam för sig med ett inlägg där det kommer fram att kunderna, besökarna kan beställa på förhand det de vill köpa.

Välkommen!

PERHEEN JOULUMARKKINAT PÄNNÄISISSÄ

Lauantaina 25 marraskuuta klo 10-15 pidetään IK Falkenin perinteiset joulumarkkinat Axåkerin koulussa.

Markkinamyyjät voivat valita paikkansa seuraavasti:

Kaikki paikat ovat 2 x 2 metriä. Joihin paikkoihin on mahdollisuus saada sähköä, hinta 5 euro.

-paikka vain koulussa ilman pöytä 25 €

-paikka koulussa ja sähkö 30 €

-paikka koulussa pöytä 40 €

-paikka koulussa pöytä ja sähkö 45 €

-paikka ulkona 25 €

-paikka ulkona ja sähkö 30 €

*

Paikat maksetaan mieluiten nettikauppaan, https://ikfalken.tapahtumiin.fi/sv/

Paikat on maksettava viimeistään 19 marraskuuta. 19 marraskuuta jälkeen varatut paikat maksavat 50 % enemmän. Ei takaisinmaksua peruuntumisesta.

Jos haluat pankkisiirron saat lisätietoja Mathias Henriksonilta. Puh. 040-5195674 tai sähköposti: mathias.henriksson@ikfalken.fi

*

Koulun ovet avataan klo 8 lauantaiaamuna. Kun tavarat on viety sisään, on auto ehdottomasti siirrettävä parkkipaikalle.

Markkinoiden järjestelmäseura IK Falken pidättää itselleen oikeuden kaikkiin arvontoihin.

Seura järjestää myös tarjoilun: joulupuuro ja kahvi.

Joulumarkkinoiden Facebooksivuilla myyjät voivat laittaa oman ilmoituksen.

Tervetuloa!